Nyss såg jag Mondo på TV, filmen efter Le Clézios bok, den enda bok jag hade till salu på antikvariatet och som jag sålde samma dag priset presenterades. Det var en mycket bra film, jag ångrar att jag inte spelade in den. Här läste jag att Le Clézio hunnit med att vara lärare på University of New Mexico och att Mondo hade USA-premiär i Albaqurque.
Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.
…johns antikvariat säljer böcker av bästa sort på torget i Simrishamn och i Fågeltofta gamla skola.
Antikvariatet i Fågeltofta är öppet varje dag från midsommar till mitten av augusti.
- Tom Cruise skänker tårtor - bokhandlaren gör tummen upp.
- Julöppet i Fågeltofta
- Jul med Kate och Pee-wee
- Decemberöppet
- Ben Elton har skrivit en självbiografi - den borde vi läsa
- Årets utställning i Fågeltofta handlar om filmaffischer
- Julpussel
- Nyårslöften
- Nadal och del Potro spelar fantomtennis i Wimbledon. Jag är i Ystad.
- Bankkris och polsk skön, nytt för i dag
Lämna en kommentar