Öppet i butiken för första gången på en månad torsdagen den sjunde juni 13.30-17.00. I sommar står jag på torget i Simrishamn som vanligt men hopas kunna ha öppet i butiken i Ystad torsdagkvällar och söndageftermiddagar. Sommar säsongen börjar veckan efter midsommar.
Lämna en kommentar