Emil Jönsson var sämst när det gällde i OS-sprinten. Det är nästan exakt ett år sedan jag skrev samma ord i ett inlägg om skid-VM. Varför måste han vara så bra när det inte gäller något särskilt och så dålig när tävlingen är viktig? Sedan tycker jag att det är dåligt av SVT att låta Per Elofsson stå och anklaga de ryska vinnarna för doping. I stridens hetta kan man kanske kläcka ur sig sådana saker, men det får inte gå ut i sändning.
Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.
…johns antikvariat säljer böcker av bästa sort på torget i Simrishamn och i Fågeltofta gamla skola.
Antikvariatet i Fågeltofta är öppet varje dag från midsommar till mitten av augusti.
- Tom Cruise skänker tårtor - bokhandlaren gör tummen upp.
- Julöppet i Fågeltofta
- Jul med Kate och Pee-wee
- Decemberöppet
- Ben Elton har skrivit en självbiografi - den borde vi läsa
- Årets utställning i Fågeltofta handlar om filmaffischer
- Julpussel
- Nyårslöften
- Nadal och del Potro spelar fantomtennis i Wimbledon. Jag är i Ystad.
- Bankkris och polsk skön, nytt för i dag
Lämna en kommentar